lördag 15 maj 2010

GO GO GO

Efter att jag stalkat upp numret till den ansvarige för att godkänna min renovering, så fick äntligen den tråkiga sagan ett slut. Personen i fråga menade att han inte ens fått min ansökan, trots att jag både lämnat över den till styrelseordf och mailat in den, men i vilket fall så fick jag till slut ett muntligt GO från hans sida, så nu är allt i rullning igen.
Hantverkaren som var här med sina underhantverkare ska nu skriva en offert som jag ska få i nästa vecka, då vet vi hur många mynt jag måste ha i min kappsäck för att ro det här skeppet i land.
Ännu en aspekt är att jag måste börja besluta mig för alla detaljer, inte bara googla, speja och spana utan faktiskt bestämma mig för vilket; kakel, färg, handfat, blandare, diskho, spis, kyl & frys... Ja listan är lång och en velig obeslutsam jag behöver råd, så snälla hjälp mig med era kreativa idéer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar