tisdag 25 maj 2010

Lite nedslagen



Jag borde ha uppdaterat för flera dagar sen, för regnet och trista vädret har ju kommit över på besök igen. Men jag blev lite nedstämd efter att ha fått hem offerten. Den var minst sagt inte rolig. 400 000 kr vill de ha från min skattkista. Vi har haft riktlinje på 300 000 kr, så när offerten damp ner med 100 000 kr mer än räknat och det utan frys/kyl och spis inräknat och med endast standard på resten, så blev allt lite mindre inspirerande och roligt.
Men det är bara att försöka hitta andra glada mindre pengautsugande hantverkare. Kanske känner just du till någon? Tips mottages gärna som vanligt.
För övrigt så var jag och min vän på promenad i lördags från telefonplan till hornstull i solen. Där emellan stötte vi på Höganäs kakelcenter. Ett litet snabbt besök gjordes och vad tror ni om detta som golvkakel i badrummet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar