tisdag 15 juni 2010

Blogg med stil...

...ja men visst närmar jag mig i alla fall en blogg som inte förvirrar med sin look.
Ikväll fick jag proffshjälp så numera blir det roligare att gå in och skriva. Tack mister Mossberg. 
Kanske ska jag börja outa bloggen lite också så fler folk hittar hit som i sin tur kan medföra till att jag försöker bättra mig med att faktiskt skriva om det som bloggen är menad för. Det vill säga renoveringen av mina fyrtiokvadrat. Där kom en liten påminnelse för er som glömt bort syftet. För det gör ibland jag. Utan att tveka använder jag dessa fria skrivytor ofta till att skriva bla bla och bla. Utan ett uns eftertanke på att kanske någon där ute ska behöva ägna ett par sekunder av sitt liv på att läsa dessa figurativa ord. Well well. Tipsa gärna om min bla bla- blogg. Kanske genom min nya fb-gilla knapp som Mossberg hjälpt mig med. Högst upp hittar ni den. 
Me like! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar