måndag 14 juni 2010

Jag leker med...

bloggens look. Vad tycks? Det är fortfarande en massa jag inte förstår och undrar hur man gör på blogspot.  Kan man exempelvis på något vis se hur många som varit inne på ens blogg per dag? Frågan är om jag verkligen vill veta det.... Jag måste göra något åt min bild som bara vill ta upp halva sidan av "huvudet". Imorgon ska jag träffa en fin vän vars kille kanske kan ge mig lite hjälp på traven.
Nu sovdags. Godnatt!


Ps. på onsdag kommer nästa hantverkarfirma, Pacific heter dom.

2 kommentarer:

  1. En hantverksfirma som heter pacific låter ju onekligen lovande, om än lite ohantverksaktigt. Passar bättre på ett popband,
    http://www.youtube.com/watch?v=TYNY1R-ZW9g

    Vad hände med dom egentligen?

    SvaraRadera
  2. De verkar faktikst väldigt lovande, iaf prismässigt. Å de hette faktiskt Pacific badrum och Bygg Ab. För att vara exakt. Popbandet sjönk väl i och med popöverflödet.

    SvaraRadera